God morgon Sverige!

Jag sov på soffan hela natten, för läkaren sa jag skulle absolut ha foten höögt uppe så svullnaden ska kunna gå ned. Så soffan passade mig utmärkt eftersom den på något vis ser till att min fot inte förflyttar sig ned.

Ja så jag vaknade upp idag med två ben som är alldeles tomma på blod, mysig känsla haha. <jag nu kanske på något vis förstår de som är förlamade från tå upp till midjan, har det när de inte kan känna sina lemmar.

Fanfan, dte finns så mycket jkag vill göra nu, skaffa en medryttarhäst, gå på stan, handla till my place, träffa de sm jag inte träffat på hela sommar. Hälsa på min kusin i Sthlm och fixa så min skånekusin kommer upp. Allt detta får jag nog skjuta upp på lite.

Nu längtar jag efter min favorit serie, Hem till gården!! :D:D

Kommentarer
Postat av: Sofia

vet exakt hur det är, jag hade också en massa planer i fjol höst, skadade ju knät o blev sjukskriven i fem veckor.. vi hade ju typ precis flyttat in i vår lgh så jag ville naturligtvis ut på stan på en gång o shoppa en massa roliga saker mm men nää det fick jag vackert skjuta upp på sånt saker.. och jag missade anders.se-festen :( hade köpt biljetter men fick inga pengar tillbaka o kunde heller sälja dem.. :( så jag vet hur det är! bara att ha tålamod och vänta på att tiden går fortare på nåt sätt! och det gör den till sist, ska du se! :) och passa på att kolla på tv-serier som du annars aldrig hinner med ;)

2008-08-19 @ 17:19:35
URL: http://sosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0