My ladies!

                                                




jaja det är mina flickor det!

PeppPepp nu har jag bockat av flera uppgifter på min lista!

fler o fler stenar ramlar av från axlarna! Medans en sitter fast i flera veckor till - Gipset så klart

Nu äré dags för tatueringar igen!
Jag ska hälsa på Julia i Göteborg och då passar jag på föreviga min kärlek till min älskade pappa.
Det är en trevlig tjej som ska tatuera mig och hon är kung på skrifter och pinuppor!

Sen ska jag boka tid hos marcus som jag är en stammis hos nu! han är skön med sina färgval o ideér!

Pepppeppis! Det ska bli nice med mer färg på armarna!! hos marcus blir det en mamma tatuering :):)

Igår var det ett jättebråk mellan mig och mina föräldrar ang min skolgång och framtid. Vi är oense om många saker men en del har de rätt om men jag har ockjså rätt till många saker. It´s my life!
jag var tvungen åka hem efter en god tacomiddag eftersom vi kom ingenvart med diskussionen som senare övergick till bråk. tråkigt tycker jag men så går det när man inte kan eller vill ändra på sin åsikt då är det bättre att sätta en punkt där.

trots allt det älskar jag dom och innerdst vet jag att de menar väl med sina förmaningar, men det är svårt att i ögonblicket tänka så. Hoppas ni pappa och mamma förstår mig likaså jag förstår er :)
Nu tänker jag bara koncentrera mig på det sista i skolan och fixa bra betyg så kan jag börja leva livet som jag själv vill!

Ni kanske undrar varför jag vill skaffa mamma, pappa tatueringar?

Mamma är den enda som vet vilket humör jag är på och lyckas ofta få mig tänka om efter flertals timmars diskussion. Vi båda är envisa som Faan men det är ju tydligen ett bra egenskap hos båda. Vilket får oss att upptäcka likheter hos varandra och för oss närmare. jag har också märkt på sistone bråkar jag allt mer sällan med föräldrar, kanske för att lilla älvan börjat mogna till?`*Blink*

även om jag ofta gör som jag vill eller ställer till det för mig, vet jag att jag alltid har mamma nånstans där och finns för mig i vått och torrt. Henne kan jag komma till och gråta ut hos eller berättta allting för.

Mamma, jag kanske inte visar det men jag gör verkligen det, alltså att jag funderar på det ni säger till mig och tar till mig vissa saker ni säger.

pappa, vi med vår speciella relation kan jag berätta om en annan dag ;)

Jag är pappas flicka, tom mamma påstår det jäämt o kanske är lite avundsjuk över det? haha.

jag kan också tala om för er att mina föräldrar inte är positiva till mina tatueringar men vad kan de göra? Johanna gör ändå precis som hon själv vill.  Ett förslag till er kanske?, ni kan ju alltid komma med förslag o ideér så får ni på något vis som ni vill?

High Five, Low hand, rumpskaak!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

hur många har du nu??

ska tatuera mig snart ;)

2008-08-31 @ 20:33:41
Postat av: isabella

haha smile ja jag går folkhögskolan i bosön, idrottslinje. så det är bara baskset som gäller just nu inget jobb ;) hihi joo timvikare men det är typ som inget :)

2008-09-01 @ 17:15:57
Postat av: Ludi

;) ses snart!

2008-09-03 @ 19:59:51
URL: http://ludi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0