Valpköp!

Ja ni såg rätt.. Älvan har bestämt sig att köpa en hundvalp till slut! Martina, nu blev du överlycklig vava? *bliink* haha

Efter en lång tid övervägande har jag bestämt mig för en hundras.. ja det får bli en miniatyrbullterrier!



Ja här ser ni sötnosen! Nu är jag på gång och letar på internet efter en bra kennel.

Med mig är det bättre och svullnaden har avtagit, skönt! mattan sitter helt perfekt på gölvet här o rätt mysig att vila fötterna på!
Jag har kämpat att gå på skolan hela veckan och nu är det fredag. det märks så tydligt på mig att det tagit så mcket kraft o ork från mig att endast försöka gå till skolan. uusch, och nej! jag åker taxi till och från skolan :)

Rita inte dit en snopp!

Jessica ritar dit en snopp

hörru, tack ska du ha!

Nu kan ALLA se snoppen eftersom den sitter där på framsidan!


Ja vad ska man ha syskon till!


Hummhumm, jag ska nog ta och berätta mer detaljerande ang överraskningen som mina polers gjort för mig i fredags!
tack så mycket! ni anar inte hur mycket det betydde för mig.. det är rätt hemskt att bara sitta i soffan och knappt kunna fixa käk till mig själv. sen känner jag ju mig rätt ensam här med mitt kära gips.
visserligen det är fin med det rosa men det är INTE fint att bära de si så där sex veckor!

Nu har jag bara klarat 2 veckor, och det är 4 jävla veckor till..

klart blir jag lite besviken på vissa då jag tycker de kunde ha visat lite mer omtanke..
Kanske jag ska fundera på om de är riktiga kompisar eller inte?

nejnej jag ska nog inte ägna mig åt smörjan att välja bort eller göra slut med någon (säga upp vänskape alltså)

Ni gör ju som ni själva vill och man kan ju inte alltid göra alla nöjda.


nej nu ska jag sluta gnälla och bli en plugghäst som min pappa vill :)


inga fester inga sena kvällar  för Älvan



High Five! kom igen ge mig Ä ge mig L och ge mig A till sist ge mig N för fan ÄLVAN!   Low hand!




Kommentarer
Postat av: sofiaw

söööt hund!:) nä klart det blir långtråkigt när man bara sitter hemma och inte kan ta sig ut hur som helst. bra o riktiga vänner kommer hem till dig! kram

2008-08-29 @ 19:12:48
URL: http://wiksofia.blogg.se/
Postat av: mallan

sööt ras! blir roligt om jag stötter på dig en dag ute med hunden. ska du ge den ett gammaldags namn som dagnyg, osv som du pratade om? hundvakt, jag kan du skriva upp på listan om det behövs;)

2008-08-30 @ 13:16:50
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: bea

hihi jo de e bra m mig eller ja e sjuk jag vet fan ejj sjj :D jaså ska du köpa en hund det förvånad mig inte, å inte den ras heller. men så gud söt ras pi :) hur är de sjj, eru inte skoltrött? :)

2008-08-30 @ 14:58:22
Postat av: Smultron

Hihi den hundras har min gamla kompis, hunden heter dagny eller ngt sånt, en rätt tokig underbar söt hund!!

Krya på dig, stackarn dig som blivit skadad!

2008-08-30 @ 18:10:52
URL: http://finntrollochsmultron.wordpress.com
Postat av: Du vet vem ;)

Vänner finns till i vått och torrt, i goda tider och i dåliga tider. Vänner ställer upp för en och finns där när man som mest behöver dem....kanske du inte har hittat dina "riktiga" vänner? Du ska se att en dag så hittar du några riktiga vänner som ger och inte bara tar...men då måste du nog vidga dina vyer litegrann. Lycka till med pluggandet, det kan vara din väg till nya vänner i framtiden ;)

2008-08-31 @ 15:57:40
Postat av: Mirella Giovanna

Jaa.

Jag vill ha också.

Så sött och speciell..

2008-09-10 @ 14:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0