Delicious Mom



So fresh!  börjar bli sugen... på en traditionell tatuerings motiv     kanske inte i zombieliktaktigt.

Svar till frågorna:



Natty:

         1. Hur ser ditt liv ut om 2 år?      

Jaa, jag hoppas jag har katter och att jag lever med min karl i någon schysst lägenhet eller hus?? eventuellt en bebis på väg..

          2.  Vilka är din närmaste vänner?

de närmaste är de som stödjer mig och finns där för mig och jag anförtror mig saker till dom och handen på hjärtat jag kan säga att du är en av dom, och närmare än närmaste :)

          3. Hur firar du julafton?

Det blir hemma i örebro med familjen plus mormor som kommer på besök =)

          4. Nyårslöfte?

ja det blir nog väl att jag ska gå ned mina 10 kilo som jag lagt på mig detta år :( förresten jag drömde dig häromnatten som supersmaal?? ditt mål kommer såkert bli nådd :)

          5. När ska vi ses?

Under jullovet! =) om jag inte kommer resa bort dit ned ja :)

Sofia:

Hur kom det för sig att du började gilla den stilen du nu har? ( det är ju snyggt på dig!:))

Haha, bra fråga:) jag har alltid varit förtjust i stilen sen jag såg filmen grease, en av min favoritfilm:)
sen hade jag inte vågat ge mig på stilen efter ett tag då började jag äntligen våga eftersom jag snackade med flera inom samma intresse åpå bilddagboken och skaffat nya vänner med samma intresse, så efter det har det bara fortsatt:)

Gör inte det ont att töja dina öronhål?

Jo det gör det biland men då svider det oftast i en kort stund.. så svaret är nog mest nej :)

Dina drömmar?

Min största dröm är att få göra klart armarna, alltså tatuera dom klart , gärna litet till på magen , fortsättning på blomman. sen vill jag nog ha en miniälva... jag vet hihihi..

Framtidsfunderingar?

Ja jag har funderat en del just nu vet jag bara att jag inte alls vill plugga på universitet. jag vill ge mig ut och jobba i ett tag hoppas nu då bara att jag får ett jobb..

Ditt pinsammaste ögonblick?

Det måste nog vara då jag var med veronika på g-vik och badade.. en badvakt betedde sig konstigt mot mig , han liksom log och hejade på mig. jag besvarade inte hans vinkar utan jag bara vände på mig o kollade med veronika om jag såg rätt. hon skfrattade och sa att han flörtade med dmig.. jag bara ööhh?

sen skulle vi upp ur vattnet då kom han på något vis fram och sa hej till mig då jag fick panik , skakade o hejade på typ flera ggr och började gå därifrån men krockade då med en kille som  jag inte såg.. fan också sen halvssprang jag därifrån.. nu tvingas jag se han varje fredag då jag ska jobba på simskolan, suuck!

Roligaste minnet?


åå vas svåårt! har allför många roliga minnen.. en av de roligaste var nog att jag fortf inns hur det kändes att ha en nyfödd Niclas i famnen , han var riktitgt tuung o stoor. jag mindes jag ville bära han alldeles själv, jg var såå stolt över honom att jag blev hans andra mamma ist för syster haha , eller hur mamma?

Hur ska dina öronmuffar se ut?

Rosa, vita, fluffiga!!


Pea:

Jaa ska du skaffa flera tatueringar?

Jepp! det ska jag :) jag har ju två halv färdiga armar och ryggen ska ha ett stort projekt, sen får vi inte glömma att jag har bennen kvar.. jag har mycket kvar.. jobbigt!

Om det ska du så vad är din nästa motiv?

Jaa det får nog bli en old school ros nånstans på vänstra armen annafs ska ju elefanten fyllas i med färg den 24e januari:)

Hur ser ditt liv om 10 år?

Jag har en man, är gift och har tre barn, kanske är klar med tatuerandet. har en villa på landet med stall. två hundar och 10 katter.. bra jobb och att jag fortf är förälskad i min man.. :D


     
     
 


Kommentarer
Postat av: Mia

tyvärr är jag en riktig fuling ;) jadå jag försöker blogga så ofta jag orkar och hinner. men ja.,.. :) ganska glest mellan gångerna. wowa framtidsplaner inom 2 år att bli gravid. ok så varje sms jag får av dig är jag beredd på att du meddelar den storslagna nyheten = på smällen! ;)

2008-12-10 @ 15:24:45
URL: http://rosaskimmer.blogg.se/
Postat av: natty

fan hon på bilden var vacker som fan! :)



jag supersmal... ojoj få se om det bli på verklighet sen på nästa år.. kanske inte super men smal jaa gärna :D hihi

puss

2008-12-10 @ 18:48:55
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0