hejjsveejs

fan va bajsjobbigt det är att ordna en mega fest menmen som sagt jag vägrar fira in det nya året i en jäkla minibuss igen hehehe.

men fan ja nu ser jsg att de är minst femti styck som prenumerar på min blogg jag som inte vågar skriv a ur hjärtat.
jag är jävligt anonym av mig samtidigt inte. jag vågar säga vad jag tycker men inte skriva på nätet vad jag tycker då kan surfittor skriva det motsatta. orka med diskussioner på gästbokinläggen.jag vet de flesta vågar inte siksutera med mig pga min brutala ärlighet.men jag är oftast SNÄLL , jag är ingen sån där som dömer folk och står fast vid det. jag VÅGAR erkänna när jag har fel o så.  Jag VÅGAR be om förlåtelse, inför alla dessutom!!

jag tycker det är jävligt starkt av en att våga be om förlåtelse inför alla o erkänna att ens har fel. jävligt starkt gjort. bra jobbat" ddå har man verkliegn tänkt igenom och reflekterat över saker o ting

Kommentarer
Postat av: natty

ja bara det bli en lyckad fest. jo det kommer det bli för det är ju ordnat av 2 bra värdinnor ;)



ja håller med dig. inte många som våga erkänna att de har fel, eller våga säga förlåt...



saknar dig! ses snart! puss

2008-12-28 @ 10:17:39
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: syrran

du lovade mig att lägga dig direkt när du kom hem. o inte skriva ett inlägg!

2008-12-28 @ 22:21:07
Postat av: elsa

hehe precis samma för min del, ca 60 läser varje dag. och jag vet max 10 st som brukar läsa och de kollar INTE min blogg varjedag så e max frågetecken :)

2008-12-29 @ 14:09:04
URL: http://elsapelsa.blogg.se/
Postat av: lenita

Håller med! Det är starkt att våga be om förlåtelse..

2009-01-09 @ 09:06:12
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0