Pizzasugen, är in så helvete pizzasugen!! Haista Vittu, smaka på de ni!

                                     image14
                  

                                                   *Sötnöten Moa som ägs av Veronika and Co*


Jag ska nog faan gå ut på stan o beställa en pizza!! Imorgon köper jag två veckors Cambridgekur..
Josefin! Moa har skrämt skiten ur Kariman från ibishotellet, pi skön känsla! :D`'

Pi härlig känsla att dela säng med en rottis på ca kanske runt 30-40 kg? nu överdriver jag va eller?
Moa låg redan där när det var sängdags för mig och jag putta till henne lite grann så hon skulle flytta sig lite så fick jag lite täcke över mig men, icke sa nicke! 
Moa trodde givetvis att jag ville ha hela härliga Moa intill mig så hon masade sig närmare mig och hon verkligen tog för sig och väntade på att jag skulle omfamna henne med öppna armar *???*

Gott självförtroende hava hundjäkeln!

Så jag fick nöja mig med den lilla biten som knappt täckte mina breda lår, men lugnt, jag fick massor med värme av hundjäkeln :D   *Ja jag älskar hundar, tro inget annat!*

Jag tror minsann att det är parfymerade hundbajspåsar som min mormor köpt!

*Nåväl, det doftar i alla fall härligt varje gång jag tar fram den och plockar upp en kilo skit från marken.

Det borde finnas en sådan där "bärsele" för hundar..! Moa blir ju så trött ibland och man vill ju så gärna ta upp och bära henne med sig hem. Hon skulle då få sitta där bak, hon är ju rejält stor hon :)


* Nu går jag iväg och köper mig min sista pizza på ett bra tag!


                                                      glöm inte det är ni läsarna som har min blogg´s öde i era händer

                                så länge ni kommenterar eller ger författaren någon form av feedback så ska det nog gå fint

                                                                                                             ska ni se


Uppdaterat:

Där gick mina planer på att köpa en pizza i stöpet. Mor min räddade mig i sista sekunden med en gratis måltid som far min gjort!



    

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hehe, Joo jag kan tala om att vi kan också tjafsa och gräla - men det är väl vanligt och det går fort över för oss! Hihi. Men för det mesta har vi det bra! Åh vad härligt att kalufsen är kvar! Förresten hade du en till syster som är döv? Tycker att det finns en till som är lik dig?

2008-02-03 @ 19:25:42
URL: http://fruahlinder.blogg.se
Postat av: josselilla

haha fan! skulle vilja se karimans min! :D hahaha. så det blev inget pizza idag men bra! din pappas mat är säkert mycket godare ;)

2008-02-03 @ 20:03:55
Postat av: eDDIE!

Hahah, gl me pizzan;)

2008-02-03 @ 20:45:14
Postat av: jessie

:D härlig moa är :) skriv mera mera!

2008-02-03 @ 22:31:06
URL: http://uniiique.blogg.se
Postat av: Charlotta D

hahaha! digga moa!! :P:) hundar har en tendens att ta så stor plats. speciellt de småa hundar. *hajar inte hur!!*

2008-02-04 @ 18:06:22
Postat av: Steffy

Du e skön Älvan!! Fortsätt!! ;)

2008-02-08 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0