Fortsättning på det förraförra inlägget


Efter min kära lilla skrivit en kommentar till inlägget som jag skrev om mig och min lillasyster, hon berättade då en viss grej som jag absolut måste berätta för er:)

När klippningen av barbiedockorna blev tråkigt och stillsamt så föreslog jag för min syster att jag kunde klippa fram den vackraste frisyr likt en prinsessa,  Min lillasyster är ju en sådan flicka som gärna får en massa uppmörksamhet riktade till sig och hon älskade allt som hade barbie att göra.

Såklart antade hon mitt erbjudande och där satt hon alldeles beredd, medans jag förberedde mg och tog en hårtuss, kapade av den. Ingen reaktion från jessica? - tänkte jag och fortsatte med nästa, nästa . nästa men det var ganska svårt att få till det snyggt o jämnt. Jag lade ned ett hårt jobb och blev nöjd med resultatet.

Sen funderade jag på att klippa mig också, en lugg kanske? Jag tog lite av framhåret och klippte men där tog det stopp eftersom jag inte ville längre och jag ville inte få skäll av föräldrar så det blev lite där fram på pannan.

Mamma kom in i rummet och fick syn på mig med min pyttelilla lugg och sen såg hon jessica då var det... jävlar.. Där stod jessica och försöjte vara så söt som möjligt med sin nya tilltufsade frisyr som spretade ut där och där..

*Panik panik*  det är ju skolfotografering om ett par dagar!! lösningen var att mamma klippte o fortsatte där jag slutade och det blev ett skapligt lugg som satt helt ok på mig medans jessica fick en otroligt kort page *fniss*

Det var verkligen fräckt gjort av mig, att slippa undan så där *Hahaha*

Kommentarer
Postat av: Jessie

hahaha! det var tur att jag inte hade småsyskon, hade klippt bort allt hår som jag gjorde på mina dockor :D

2008-01-25 @ 16:06:16
Postat av: natty

haha du ska kanske jobba på frisör?! :D

2008-01-25 @ 18:04:04
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: Steffy

DU FÖRTJÄNAR SMISK!!!!!!!!!

2008-02-08 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0