Fredag Fredag Fredag Fredag Thanks my god it´s friday today!!!


Thanks God It´s Friday! TGIF!!




Åh boy! vad jag saknar kissen, aron!

Det blir ingen fest för Älvan idag, INTE! Däremor blir det eventuellt en myskväll med min bästa Martina!

Och hennes härliga hundar, aldrig har jag mött andra hundar som är lika väluppfostrade som hennes!
Var stolt över dina hundar och du har gjort ett bra jobb, Martina!

När jag skaffar mig en hund då vet jag vem jag kan vända mig till ;) och jag lovar att det blir snart det så fort jag sparat ihop pengar :D Då kan vi äntligen gå promenader med hundarna!

Men som du redan vet är jag lika galen i katter så det får tyvärr bli ett par katter också *skrattar*

Klockan är 08.16 och jag har varit vaken sen halv sju imorse då jag åkte med klas från Veronika and co.
Jag cyklade iväg igår o hälsade på Veronika och jag cyklade hela jäkla 40 minut i MOTVIND!!

Tack för pratstunden igår! Jag ska göra det, lovar! lovar sända det jäkla smset!


Kommentarer
Postat av: Loveli

Ha ha.. ja frågan är ju bara NÄR du ska göra det..
Jag väntar med spänning!! ;) Puss!

2008-01-25 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0