Knack, knack

Ja ehrmm, dt känns lite genant att börja skriva nu igen efter ett långt tag :S

Jag har faktiskt en bortförlklaring!

Jag var faktiskt på en resa till Himalaya och vandrade med ett härligt gäng! Jaa jaa, Johanna "Älvan" tog faktiskt på sig sina boots och vandrade i flertals mil om dan med andra frilufts intresserade människor. Aldrig kan jag glömma kä'nslan då jag stod på toppen och skrek : JAAAA , DÄR FICK DU STEFFIMANNEN!

Min blogg var faktiskt lite död ett tag för jag var UPPTAGEN med allt annat kul! :D

SUG PÅ DET DU!

Ja det blir lite fest imorgon (Lördag) :D :D  jag ska hoppa och skrika DISCO DISCO!  Endast de som sett "Ziddra inte md Zohan" fattar poängen.

Aldrig har jag¨blivit så generad på grund av en film! Jag TOM höll för mina ögon med handen, funderade i ett tag om jag skulle hålla för Josefins med, men jag hade inte tillräckligt med ork att förklara för mig efteråt då hon kräver att jag ska betala hälften av vad biobesöket kostar för att hon missade halva filmen. såå.. jag bet ihop och lät bli.. 

Men va faan, jag hade oturen som fick ett superkåta par brdvid mig. de hånglade sen var killen så upphetsad att han ja du vet som jag brukar göra med benen, alltså stampa på golvet. DET ÄR VÄLDIGT STÖRANDE, IRRITRANDE.

Såå! jag löste det genom att sparka till han på foten, ja det hjälpte faktiskt, mn jag v¨ågade inte se honom i ögonen efter det

High five!

Kommentarer
Postat av: jessie

haha! äntligen har du skrivit ngt. grrrreat gjort av dig att sparka till han!

2008-06-28 @ 00:58:07
URL: http://www.harinteblogg.se
Postat av: natty

yeeaaah du uppdaterade!!!!!! bara det inte bli lika lååååång paus nu framöver ;) disco lugnt ikväll fniss!

2008-06-28 @ 14:24:29
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Josannah

haha, det är nog pinsamt för honom, inte för dig egentligen.

2008-06-28 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0