Lugg eller inte??

    Är riktigt sugen på skaffa lugg, likt tjejen på bilden.

Idag ska jag få besök av Martina och sen ska vi strossa runt på stan!
Igår var det jätteroligt hos hanna. hon hade en riktig fin lägenhet! roligt och se hur andra inreder sina lägenhet. Min skäms jag ltegrann över :(

Jag har inte ägnat mig så mycket tid till min lägenhet. nåväl, det får jag väl ändra på och jag ska nog börja kika på tapeter och hyllor till sovalkoven. Sen ska jag nog införskaffa leopardkakel klistermärken !

Sen tänker jag nog strunta i vad mamma och veronika tycker, jag tror jag ska tinga en av Izzies valpar om hon får chokladbruna puppies! jag har en hundvakt redan, det är min bror Niclas. han gillar småhundar och kela med.

Nu är mitt huvud arg på mig. Jag drack lite igår fast jag inte var 100 procent kry så nu förbannar mitt huvud mig :(

Kommentarer
Postat av: Veronika

jaså tänker du strunta i våra råd!!?? Vad orsaken??

2008-10-19 @ 17:06:44
Postat av: matty

skaffa lugg :) skulle bli snyggt på dig.

2008-11-08 @ 00:27:37
URL: http://matty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0