Okej då!

ni vinner! Älvan ska fortsätta som vanligt :D

blev bara så less då många bevakar mig då menar jag anonyma som bara snokar förbi.. det är inte så roligt men vad göra när jag har ett speciellt utseende vilken drar till sig massor av uppmärksamhet..

lite läskigt då jag får ibland konstiga mejl från okända som frågar saker som inte angår en eler en massa fjortisar som vill bli vän med mig, uuh orka med sånt!!

igår och idag har jag sprungit uppför trappan i trapphuset! fyfan jag dog nästan! *dålig kondition* gu vad pinsamt, jag kräktes nästan!

det ska bli roligt o träffa en tjej genom internet, kanske min nya kompis månntro?? hon och jag har i alla fall samma intressen och smak, kanske många fler andra intressen??

*det ska bli kul och lära känna dig o lära dig teckensspråk!*


Kommentarer
Postat av: natty

braaaaaaaa! bry dig inte om de konstiga mail.. de kände väl sig hotad på nåt sätt.. men det beror på vad dom skrev förstås :D



kul med nya bekanta! :)

2008-10-03 @ 15:59:57
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: charlotta

kul ju!! :D:D:D

2008-10-03 @ 18:18:11
URL: http://diigerstam.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja vad fin Verra blev!! Jag har inte sett henne utan hon skickade bara ett MMS o visade hur frisyren såg ut..

Hoppas du får en bra helg själva tar vi det jättelungt så skönt...

2008-10-04 @ 14:26:56
URL: http://jessicaoalexanders.blogg.se/
Postat av: nettan

Nejj ska inte skaffa barn men oftast är det Barnmorskas uppgift är att kolla om livmodern e allt det ska.. alla kvinnor undersöks varje 3 år beroende på ålder med cellprov om den har förändrats eller inte. .typ cancer i livmoder.. och annat typ gravid så klart.. :D:D kramm

2008-10-07 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0