Tattoos osv

                                               


Hej på er allihopa! Idag för sov jag mig, typiskt av mig att ställa klockan fel så att den blinkade istället för att vibrera.
Men turen i oturen var att det bara var en lektion idag, engelskan kan jag alltid fixa lite uppgifter så vips är jag ite efter längre!

Jo jag antar att ni mina läsare är rätt nyfikna på mig och mina tattoos så jag tänkte att ni ska få ställa frågor eller vad som helst:) 

Jag kan börja med att berätta lite..

Min första tatuering gjorde jag när jag var hmm 18 eller 19 och så klart att jag började på stort, alltså 14 stjärnor utspridda i en linje olika storlekar från armhålan ned till en bit över på låret.

Sen har det bara fortsatt, efter stjärnorna skaffade jag mig en älva, flickan tog jag från min favoritsaga, Älgskutt och Tuvstarr. ja det stämmer det är flickan vid sjön som sitter nu på min rygg, prydd med älvalika vingar. jag tror den är mammas favorit för det är den enda tatuering som hon gärna berättar om för andra.

Jag har alltid varit fascinerad av attoos, det kanske är däärför jag har kusiner, faster som skaffat sig tatueringar.
Jag minns alltför väl denna dag då min kusin lisette och hennes mamma visade stolt upp sina tatueringar för mig. Dem hade skaffat dom tillsammans.

faster Eva gjorde en fransk vete, whatever om jag minns rätt och min kusin Lisette en tribal på armen. Då var hon bara 13!!

Jag var så avundsjuk på henne, minns jag och tre år senare skaffade hon sig en megastor draklikt demon på ryggen. Fan vad häftigt! det var en kompis till henne som ritade demonen och Lisette var fortfarande bara 16!

Då är det väl inget märkvärdigt med att jag också började tatuera mig ;)

Återigen mina föräldrar är emot detta men ja som sagt det är min kropp och jag bestämmer över den! :)

och annan sak, mina öron har 18 mm stora hål, vilket är det värsta mina föräldrar vet. Numera kan man få plats med hela fingret inuti hålet.

Varför har jag så stora hål? Jo det började med att Natalie hade töjt sina hål och jag kände att det var en grej för mig med. Eftersom jag har tunna snibbar och kort hals så stora smycken passade inte på mig. När jag töjde upp till 10 mm då var jag nöjd eftersom man kunde då få dom växa ihop igen. det varade i ett par år sen tröttnade jag på ha så småa hål så jag började töja igen i våras och nu är jag uppe i 18 och inte är jag ännu nöjd *blink*


Ja jag antar att det är fritt fram för er med era frågor nu :)


Hejsvejs , High Five!

Kommentarer
Postat av: Ida

1) Kör på, jag tycker det är ascoolt att du vågar vara dig själv och köra på stort med dina tatueringar =)

2) Du har INGEN smak gällande män. Skulle David Schwimmer vara snygg?!

3) Jag känner inte Mårten, har inte hans mob nr, msn, ingenting, så jag kan inte fråga.

4) Trevligt att du kommenterar =D

2008-09-01 @ 21:40:14
URL: http://bblue.blogg.se/
Postat av: mallan

visa upp alla bilder på tatueringarna i en serie. säkert har jag inte sett någon, som den nya tatton på armen. coolt!

Nyss vågade jag att tatuera men då hade jag inga pengar:D

bye bye

2008-09-02 @ 16:52:50
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: mallan igen

om du en dag har verkligen idetorka men vill tatuera- bilden på dig där uppe skulle va en cool tatto nånstans i din kropp, om du nu har plats kvar;)

2008-09-02 @ 16:54:19
Postat av: isabella

DET KAN DU GLÖMMA! ALDRIG BEBIS I MAGE NU! HAHA men alltså jag menade kulle magen då, jag åt som fan å är verkligen tjock så det känns tungt när man träna =/

2008-09-02 @ 20:36:03
Postat av: isabella

lä'tt å komma ihåg eru lejon, pga du har unik utseende vilket många som är lejon gör det med :) har u märkt de?



Lejonet

Lejonet Vecka: 36 (2008-09-01 - 2008-09-07)

Under veckans gång blir du mer och mer klar över vad det egentligen är du vill. Att vinna är enkelt. Gör bara mer av det du gör rätt och mindre av det du gör fel. Och om du inte råkar veta vad som är vad, har dina vänner åsikter om detta på lördag. Du kan förvänta dig kommentarer särskilt från Jungfrun och Vågen.



varsågod ;)

2008-09-02 @ 23:50:35
Postat av: Du vet vem =)

Kommentarer på lördag från en våg...hehe...veem kan det vara??

2008-09-03 @ 18:03:08
Postat av: Josannah

äntligen kan jag våga fråga =)



Har du tänkt dig att ha arm full med tatueringar?

Hur mycket mera ska du ha tills du blir nöjd, för nu verkar det som du har ett process med tatuteringar?

2008-09-03 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0