Älvan saknar ÖKK

Jag har köpt ett tremånaders kort på ÖKK och jag tränade typ varje dag sen blev jag sjuk i två jävla veckkor, under tiden ha rjag saknat ÖKK väldigt mycket suuck
när man har varit borta så länge att det blir svårt att sätta igång igen, suck varöfr ska allt vara så komplicerat.

Sen har det dykt upp några som varit arga på mig, de tyckte att jag uppdaterar min blogg alldeles för sällan :D trevligt att det finns folk som längtar efter mina inlägg, haha.
Idag har jag tagit mig i kragen och städat toaletten ordentligt, stolt över mig själv nu.

Jag har ocksålämnat in min kamera eftersom den stängde av sig själv helt plötsligt och tog suddiga bilder, inge kul det hoppas dom på elgiganten kan fixa så den mår bra igen.

Imorgon ska jag nog ta och träna på ÖKK , börja försiktigt igen suuck!
 

På måndag ska jag äntligen få mitt panterhuvud!! :D några har fått mms på hur det kommer se ut, snyggt eller hur!

Kommentarer
Postat av: josselilla

äntligen!! ;) jaa pantherhuvud m ros e skitsnygg, suck att jag inte kan följa m dig!! jävla uppsala :D ja, du får ta igen de 2 veckor som du har missat. träna lungt imorgon :)

2009-02-24 @ 19:28:28
URL: http://mininyman.blogg.se/
Postat av: natty

självklart, du ska ju uppdatera OFTARE!!! ;)

2009-02-26 @ 07:25:38
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Pea

Äntligen att du uppdaterar, har kollat nästan varje dag nu! fortsätt så.

2009-02-26 @ 10:39:45
URL: http://peadanne.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0