12 janauri

haha jag trodde aldrig om mig, jag har gått o börjat kolla på serien, trollkarlen merlin.:D

Nu har fler skrivit anonyma inlägg med frågor, tyvärr så svarar jag inte på såna. ni får helt enkelt skriva er namn så jag vet.

Svar till underbara Natty, hmm jag måste räkna, lite... Jag tror jag har skaffat mig fem styck tatueringar år 2008 hehe:D

2009 kommer jag nog inte kunna göra lika många, för då kommer jag bli en fattiglapp när jag är klar med skolan..

jag är rätt sugen på fara på semester med många roliga polare nånstans i sverige eller utomlands. sola bada supa och äta en massa gott..

Snart fyller hjä'rtat, therese hela 25 år och jag ska gå på hennes kalas, det blir trevligt det :)


Helgen som gått, det gick riktigt vilt till i fredags hehe jag har nog inte skrattat lika mycket på läänge nu hehe.
det är så jäkla kul att festa med en gammal polare :D

Sen ska Rebecce ordna en inflyttningsfest då äre party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0