En lista ska Älvan också göra!

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR
åt frukost med kära johanna
körde hem från malmö
bio "benjamin bettons otroliga liv" med vänner
åt hemma hos föräldrar

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT
Få elefanten fixad
Kryssningen
sommar
sportlovet

4 FAVORIT RESTAURANGER
efesos
pizzerior
pacos
Pappas restaurang


4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN
Pengar till tatueringar
få ett jobb efter skolan så jag slipper plugga
motivation till att inreda min lägenhet
platt tv med schyssta högtalare

 

det är så otroligt jobbigt att vara döv, jag kan inte bara plocka upp luren och ringa min kusin eller mina hörande kompisar.. jag har alltid tyckt att det är häftigt att kunna prata i en lur..

det är också otroligt jobbigt att ha håret rött, det röda försinner ju efter ett par tvätt men jag ska nog va en rödhätta i ett tag till sen får vi se vad jag hittar på nästa gång. usch, rebecca måste klippa toppar på mig, de är hemskt slitna nu och det blir dread locks på en gång.

Nu har jag laddat hem en film, an american haunting den lär va riktig läskig:)


Kommentarer
Postat av: charlotta d

visa sen en bild på dig med röda dreadlocks! :P

2009-01-19 @ 23:02:20
Postat av: natty

skaffa dreadlocks tycker jag...! :D



jaa har py vilja kunna prata i luren. coolt tycker jag...hihihihi



vart jobbar din pappa? :P



puss!!

2009-01-20 @ 08:35:10
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0