Idag har Älvan vart duktig:)




Idag har jag varit duktig och tränat en timme på g-vik badet!
varje gång jag rör på mig, skickar jag iväg en rapport till mamma för att få beröm:D
Nu funderar jag kraftigt på att börja träna med mina grabbar på ÖKK och det är roligare att träna i sällskap men någon gång i veckan ska jag ta mig själv i kragen och simma några längder för jag tänkte börja träna cirka tre gånger i veckan.

en dag hade jag väldigt tråkigt och tog några bilder på mig själv, så jag har en fråga nu till er alla!
Vilken bild lyckades jag bäst med? :D

på måndagar går det ett helt vrickat program och dagen efter tar jag upp om det i matsalen när vi käkar lunch, haha det verkar bli en tradition nu.
Fan unga mammor på femman är mitt favoritprogram nu, dte är så kul se på trashiga mammor som går runt o gnäller. de säger så roliga saker att man knappt kan tro att det är sant att såna människor existerar. Min favoritmamma är den som är yngst, endast femton år gammal. hon är så kul :)

idag blev det en stor mugg med chai latte med min bästa therese! det är alltid så härligt och se henne, hon är JÄMT på glad humör och det är fascinerande o se hur bra, bättre hon blir hela tiden på teckensspråk.

ja jag har nu gått o skaffat mig några hörande kompisar här i örebro, jag är väl tvungen för de flesta har ju flyttat härifrån eller jobbar så ingen har tid eller ork att hitta på saker. de är rätt trevliga människor.

jag måste bara berätta en rolig sak! för några veckor sen var det någon sdorts kväll på klaras , jag var på väg dit men sen såg jag en riktig söt tjej med bandana i håret.
jag var rätt full ochn jag tänkte : fan jag måste gå fram till henne o ge komplimang till henne för hon var så fin i håret.

jag gick fram till henne och gestikulerade att hon var fin i håret men till min föga aning så frågade hon mig om jag var döv på teckensspråk :O
där fastnade jag med henne lite och pratade lite, hon var genomtrevlig och jag fick veta att hennes storasyster bvar döv och en som jag känner till. Gud vad världen är liten! efter det fick jag se henne några gånger, alltid lika söt varje gång o någon gång ska vi ta en sväng på mitt andra eller någonstans har vi bestämt :)


fan vad det är bra med alkohol ibland, då kan jag få utlopp för mina impulser och det blir alltid trevligt till slut så jag tycker alkohol löser problem, minsann!


Kommentarer
Postat av: natty

den näst sista bilden, i svartvitt blev bäst :)



brukar också kolla på unga mödrar. tycker några är för omogna. stackars deras barn. och en sak irriterade mig är de röker inne hemma! usch! men danmark! :P



vad bra du fick nya bekanta genom alkohol ;)





dreadlock, suget finns ibland men vill inte ha det nu än.. kanske nästa år eller så. få se :D



puss!!

2009-01-21 @ 06:28:06
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0