Oh shit!

nu är jag alldeles nära till mitt mål! jag kunde få in rebeccas ascoola pluggar av plexiglas på 28 mm men jag tog ut dom för det gjorde lite ont, det ska inte vara så. så jag lade på ett par varv med tejp. någon gång nästa vecka kommer de sitta fint i hålen :D

just nu sitter jag o skriver en uppsats.. det är så jobbigt när man är tom i huvudet, suuck. sen är all motivation lika borta som borta med vinden . haha

fan jag är jävligt sugen på åka bort, en kryssning skulle sitta fint. smsat runt lite och några verkar tycka om iden. hoppas bara att det blir av!

sen saknar jag vissa enormt!  Imorgon blir det en lång dag.. från halv tio till halv fyra ska jag vara i skolan.. uääck!

jag är riktigt sugen på SUSHI! någon som vill hänga med o käka lite rå fisk? hehehe

Idag blev jag förbluffad över hur dyra barnvagn är! så jävla sjukt!!  det är lika bra att jag drar med mig ungen på en pulka överallt sen på sommarn får man sätta dit ett par hjul! hahahaha vad smart jag är!

Kommentarer
Postat av: natty

hehe. ska du ha 40 mm?.. måste gör ont då man ska skära i öron :S

själv har jag 25 mm nu, väntar på nya pluggar ska komma så jag kan töja mig vidare!



kryssning är alltid kul, hoppas folk vill så ni kan åka och gör havet osäker! :D



du får väl kolla efter beg. barnvagn, eller ta efter oss ;) hahaha



puss på dig, gumman!

2009-01-13 @ 07:31:08
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: josselilla

vafan, pratar du redan om barnvagn? haha. yes, hoppas kryssningen blir av!

2009-01-13 @ 09:24:02
Postat av: sess

haha, pratar du redan om barnvagn? är du på smällen?! hahahahaha :D

2009-01-13 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0