Saccosäck duger fint åt Älvan




Igår åt jag lunch med cecilia, tack för en mysig stund med dig! Jag får komma snart till sthlm och hälsa på! Kika inne hos dig i nya lägenheten.
efter det ville rebecca möta mig på stan o shoppa lite. jag fick halvspringa för att kunna hänga med i hennes takt, phuu!!
Hon kallar mig för sköldis nu och hon kan teckna "sköldpadda" haha!  jag tycker det är såå kul att det finns folk som vill träffa lilla mig :D:D

Funderar på att boka en tid för ansiktbehandling snart som jag fick i julklapp av tomten eller min mamma ;)
snart snart ska jag fixa utväxten som har börjat kika fram och luggen är nästan rosa! uuh fy bubbla.

tusen tackar för alla snälla kommentarer om min elefant :):) fy vad jag älskar den! den är så färggrann och underbar.

Min mamma var tvungen ta några kort på mig då jag somnade i niclas saccosäck, haha! visst såg det ut som jag sover väldigt gott med händerna under huvudet som vanligt :):)

Kommentarer
Postat av: natty

hihi

det är kul att du hörde av dig tycker folk också (ink mig= ;)



vilket färg blev det, rött eller? håret alltså! puss

2009-01-31 @ 10:14:13
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Anonym

mckey vann top model

2009-02-03 @ 23:42:34
Postat av: mallan

uppdatera för fan!

(trivs väldigt bra med i blont, haft ju mina år med testperiod i alla möjliga färger men något annat behöver jag stylas om för en omväxlingens skull;))

2009-02-11 @ 15:23:13
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: isabella

uppdatera för fan? ;)

2009-02-17 @ 22:36:41
Postat av: cissi

sick sack! :-)

hade en sån rishög förut, verkl sköna!men blev av med dom innan jag flytttade till örebro, grr!

masn skulle kunna ha den som en säng istället! ;-)

puss

2009-02-21 @ 09:54:06
URL: http://metrobloggen.se/pinkpearl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0