zebrarandigt is the shit

blää idag vaknade jag inte av väckarklockan, jag hann till skolan i tid men jag hann inte promenera till skolan så det blev cykel idag :(

men gött att jag hann med lunchen i alla fall!  göttigött med gratis mat haha

jag älskar serien that´s 70 tals show, fyfan vad bra den är! Fanfan en tjej på bilddagboken färgade mörkt med blonda slingor, nu har jag fått suget tillbaka att ha det så.. jävlar.,, men ähh jag ska va rödhårig i ett tag till!

nu är det bara ett par dagar kvar tills jag åker till göteborg! denna gången kommer jag besöka studion själv och sitta där i typ fyra fem timmar usch.. ja där ser ni det tar verkligen lång tid.

det ser verkligen rolig ut när man får såna ryck o plötsliga ansiktgrimaser efter man tagit affe, hahaha! det finns en grabb som jag inte kan sluta skratta åt när jag ser honom med utstickande ögon o tungan hängande utanför, fyfan hur kan folk frivilligt stoppa i sig dom o se ut som om de fått i sig galna ko sjukan. ööhh

jag är stolt över mig själv som inte testat eller tagit någon form av drog, jo visserligen kanske sötsaker men de räknas väll inte? hehe

Ser fram emot kryssningen! hoppas den  blir av, fan vad roligt vi kommer få, verkligen!

Kommentarer
Postat av: elsa

minns jag rätt så upphör vår rätt till skolmaten när vi går fjärde året? ;) dvs det är inte gratis mat i så fall utan tjuvmat :)

2009-01-21 @ 17:41:47
URL: http://elsapelsa.blogg.se/
Postat av: charlotta d

Vad ska du göra i studion?

2009-01-21 @ 18:21:23
Postat av: Nina

Lite måste dem ju sticka ut, men min sticker ut lite väl mkt, tyvärr. Men jag kommer nog inte våga ta bort den haha



Armen är redan påbörjad, men lite färg lämnas kvar i den :D

2009-01-22 @ 16:52:19
URL: http://koffinkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0