Hoola Bandoola



Jokers, tidaholm
Midsommar i sthlm
Rockabillyfest i vintjärn
Kirunafestivalen
Power meet västerås
Rovas kalas
lilla lördag med några

det är vad jag hunnit göra, alltså festat på som tusan! haha

det finns minst tusen fester till som jag ska vara med på!

det roliga är att när jag träffat många nya sköna människor och börjat gå på deras fester, nu vill jag inte längre skaffa barn inom snart eller stadga sig. det finns alldeles för många snyggingar som man kan ragga på.

OBS! jag har inte blivet en raggarbrud, jag är en skön 50 tals fru :D

Jag tror fortfarande att jag har sommarlov så det betyder astt jag inte ansträngt mig o sökt jobb :S  det får bli en ändring på det för jag behöver pengar så jag kan gå på asroliga fester o köpa fina grejjer och inte minst skaffa fler tatueringar.


Jag tror säkert att ni är lite eller riktigt sura på mig som inte skött om min blogg hihihi


Jag kan också berätta att jag och frugan börjat käka alli pillren och det är inte ROLIGT o äta dom, så fort man ätit mat som innehåller mycket fett så blir det en riktig rännskita, oljig med.. kan vara bra för er o veta om ni tänkt börja med dem med HAHA.


Vi har fått tillskott i familjen! Nämligen lilla Moa:) Nu går jag pappa och Moa på diet XD Moa ska på återbesök den 23e hoppas då att hon gått ned ett par kilo nu när jag o pappa o mamma tagit med hon ut på låånga promenader.


Jag kan verkligen inte skriva blogg lika bra som ni andra gör.. jag ör avundsjuk på er! jag vill berätta så mycket så fort jag börjar så försvinner allt i skallen på mig så jag börjar skriva strunt hihi.

Nej nu ska jag iväg!  Puss på er sötnosar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0