Trött tjej!




Sov över hos frugan inatt och det kryllade med djur hemma hos henne. fyra hundar och en katt och alla de skulle sova med mig i soffan eller bella i sängen. gissa om jag fick sova haha! sen är min inte en liten en heller.

jag förstår inte varför hundar ska rulla sig i skit eller äta upp andras bajs? de får ju mat serverat varje dag??

LÄNGTAR TILL ABOMBERS SOM TUSAN!!


nu är jag ensam i huset med hunden, katten och bellas hund som jag är hundvakt till.


nu är solen tillbaka! jag ska ut o promenera med hundarna!

ÄT SKIT!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Tjo, så du ska med till A-bombers efter det ska vi med..

Tycks att jag såg dig där i Strängnäs, det va verkligen lik dig så det kanske är du..



Ha det superkul där på a-bombers

;P

2009-07-22 @ 18:31:34
URL: http://dagdrommare.blogg.se/
Postat av: bea

HAHHAHA!

2009-07-23 @ 23:55:08
Postat av: natty

festa lugnt ;) och fiska upp en karl nu vet jag! :) puss

2009-07-24 @ 10:06:34
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0