Blondin, brunett och rödtott





det blev lite fest hos therese i lördags och sen vart vi på hemmet. Vilken höjdar det var på kvällen där! Väldigt mycket rock n roll! ramones o all bra skit spelades.

Anna fick jag lära känna och det var en riktig trevlig tuff blondin!

Det var kalas hos Rebecca för hennes lilla Amelie blev ett år gammal, jag gav henne en supersöt blus med hårklämmor.
Fan vad alla fyller år numera! Petur blev 20 i söndags och Rebecca ska bli 27 på onsdag tror jag att det var sen är det Josselilla som ska fylla år och hennes förflutna, Admir med hahaha!

Flygbiljeten till kiruna är bokad och jag kommer missa tatueringsmässan i örebro :(
Hoppas att French får tag på ett hus så det kan bli Portugal för mig i sommar!! jag har aldrig varit i Portugal förut så det vore trevligt om jag kunde få bocka av portugal på min lista..

ber om ursäkt för mitt förra inlägg som chockerade många :D:D

Orka med tanken på jag måste söka jobb o så inför det vuxna livet.. det är å trååk trååk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0