Hade bara lust o göra listan


10 Favoriter


Färg: Turkos
Band: Några
Film: Den oändliga historien
Bok: John Bauers sagosamling
Sport: Skidskytte
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Chokladglass
Tid på dygnet: eftermiddag

9 För tillfället

Humör: PIGG efter ett par tabletter
Smak: Juice
Kläder: Jeans , vit t-shirt med grå kofta
Bakgrund: Bild på mig själv
Nagellack: Svart
Tid: 15.17
Låt: - 
Irritationsobjekt: Lägenheten ser förjävla ut

8 Första

Bästa vän: Pappa
Screen name: -
Husdjur: Aron
Piercing: Labret, underläppen
Förälskelse: Mårten, HAHAHAHA

Musik stil: Blandat
Bil: Seat ibiza, Honda acord 2.0
Mobiltelefon: Sony ericsson k770i

7 Senaste

Party: Söndags Björnis
Mat: Lasagne och skaldjurs sallad som jag knappt åt upp
Dryck: mjölk
Kyss: Mig själv

Biltur: igår då pappa körde hem mig
Spelad låt: -
Tv-program: arga snickaren

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: jadå
Blivit arresterad: nej

Badat naken: ja senast i somras

Varit med på TV: ett par gånger
 

5 Nej tack


Kläder: kroppsstrumpa

Mat: sparrissoppa

Musik: kommer inte på något
Dryck: Cider
Personlighetsdrag: sura fittor
 

4 Saker


Du gjorde igår kväll: vart på universitet, fikade med tjejerna i flera timmar, somnade på soffan sen hem
Du kan just nu höra: -
Du kan inte leva utan: min familj, vänner
Som du gör när du har tråkigt: surfar på internet
 

3 Personer

Du kan berätta allt för: Mami och Papi
Du tycker om: jag tycker om dom som kan vara sig själva i mitt sällskap

Du inte gillar: hmm ja ingen som jag kommer på, jag har ingen tid för sånt haha
 

2 Val


Kaffe eller te: te
Vår eller Höst: vår 

1 Önskan


Jag ska bli av med min övervikt


Kommentarer
Postat av: nea

hehe ser att du kopierade listan från mej? ;) bra med lite tidsfördriv el hur...

2009-03-05 @ 19:31:00
URL: http://neak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0