I was made for loving you



  • Jag kollar bilddagboken och bloggkoll.com flera gånger om dan
  • Jag älskar skvaller och är sjukt nyfiken på andras liv
  • Jag är inte kreativt av mig, är tyvärr en tråkig torrboll som måste hitta ideer o inspiration hos andra
  • Om jag kunde så hade jag valt o bli hörande
  • Jag vill vara hemmafru, inte jobba något alls
  • Jag tycker aldrig att jag är snygg, vacker , söt eller fin någon gång alls
  • Jag har problem med mina ben, jag kommer förmodligen sitta i rullstolen en vacker dag
  • Jag kan aldrig göra någon nöjd, ta mig som jag är
    
Önskemål;   kommentera mer!

Kommentarer
Postat av: isabella

pii att du är medveten om att du är sån, "Jag älskar skvaller och är sjukt nyfiken på andras liv" muhahaa ;)

2009-03-17 @ 18:33:34
Postat av: Kära lilla mor

Lilla gumman!! Nyfiken är bra att vara då samlar man kunskap både värdefull och mindre värdefull..ska du bli hemmafru så se till att skaffa en karl med god inkomst ;p annars är det ju tur att du har en tät farsa som kan sponsra dig hehe

Du är vacker både inuti och utanpå, det är det inte alla som är.. Många har sagt det, ta det till dig!!

2009-03-17 @ 20:10:30
Postat av: Josannah

det var nästan som du beskrev mig! Allt där passar in på mig.

2009-03-17 @ 23:59:51
Postat av: josselilla

hemmafru, det skulle pi vara skönt! slippa plugga o sånt skit :) håller med din mamma, ta det till dig! du har fått många fina kommentarer från andra, jag vet :) puss

2009-03-18 @ 12:12:15
URL: http://mininyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0