Laddaren till min kamera är spårlöst försvunnen...

                                         

Det är så himskans tråkigt när man fått tillbaka sin kamera som vart på lagning sen kan man inte hitta laddaren till den.
Jag ville så gärna ta kort från igår kväll, jävlar vilken röjj de var på hemmet! Folk gick på taket , sjöng med bandet o så.

Ni missade något, verkligen!

Jag är sjukt less på min lägenhet.. fan jag måste ta o skärpa till mig och börja inreda lägenheten. sen måste jag kolla upp med ÖBO om jag får bo kvar här för killen som hyr ut den till mig ska vara borta i minst ett år till..

jag är sjukt sugen på att åka hem till föärldrar och intaga en riktig god söndagsmiddag. Fan vad jag har ont i ryggen, uhuh det blir alltid å när man hamnat i lingonvecka :(

* Bara fyra dagar kvar, bella!!







Kommentarer
Postat av: Sofia

Piercing på mouche?? :D

2009-03-22 @ 23:01:56
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: natty

du kanske borde städa så du kommer nog hitta din laddare ;) finns en del att göra i din lilla lya fniss! ;) puss

2009-03-23 @ 09:55:45
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0