Snopp och Slida saksamma, båda gör lika ont




Igår var jag hemma hos familjen på nyborgsgatan. Älvan och Niclas lattjades lite och Niclas knäade mig i skrevet, jävlar vad ont det gjorde!
Jag trodde inte att det skulle göra så ONT!! jag föll ihop i en fosterställning på golvet och försökte låta bli grina när det började snurra o svida till där nere.. sen sa Jessica att det var rätt åt mig som sparkat på hon flertals gånger då vi lattjades med varandra. Jag fattade inte varför hon fånade till det genom att ligga där o dra på sig en plågsam min.

                                                                                    Förlåt mig Jessica, nu vet jag....

Sen förlät jag Niclas och saken var ur världen igen fast jag boxade på han lite grann som straff :D

Bara två dagar kvar.... till  båten..!!!!  <3 det kommer bli en oförglömlig resa!


Dumma föräldrar jag har! De varnade mig och sa att en 20 åring blev våldtagen på en kryssning av fem män och så drömde jag att en bekant till mig, våldtog mig! fyfan det var ingen trevlig dröm alls!

Hej o hopp Banan spliit










Kommentarer
Postat av: natty

blir det snaps på kryssningen, tro? ;)



ha så kul på båten men inte för kul bara hehe puss

2009-03-24 @ 20:32:35
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: natty

ni är säkert fulla just nu haha! :D

2009-03-26 @ 19:45:18
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0