Orange hår is the shit!

Nu har jag börjat bleka håret och det gick full fart framåt med Mood, starka grejer det!
Idag ska jag nog kika inne hos Jessica, Louiseh och se vad hon kan göra åt mitt hår.

J A, jag tänkte bli blond :D

Trivs som fisken i vattnet på utbildningen oich jag bara LOVE grabbarna i klassen!
Prov på fredag :S

Moa ligger nu bredvid mig i sängen medans jag skriver på bloggen. Hon va cp igår, efter flera dagar hos mig skötte hon sig utmärkt sen skulle Mimmi hänga med oss ut en sväng.,

Klart hon va ivrig som tusan till 200 när hon såg Mimmi. jag slet o drog i henne hela rundan :(
Sen släppte jag henne lös i parken vid Virreskolan och det fanns en massa kastanjer, så jag o Mimmi försökte få henne hämta nötterna som vi kastade. Men hon bara satt bredvid och kollade, hon verkade undra vad vi höll på med, haha. Hon är bara för SÖT!

JAHA, inge herrbesök på nästan tre veckor, tant Röd är på besök (MOA)


Här får ni se hur det blev efter gårdagens blekning, FUFAAN


Kommentarer
Postat av: josse

haha ojj! orange det blev :) hoppas du får en tid snart hos jessica. lycka till på provet imorgon. puss

2009-11-05 @ 11:03:51
URL: http://mininyman.blogg.se/
Postat av: josse

jasså, de har jag inte hört men jag mår bra så du vet ;)det finns också folk som dör av influensan.

2009-11-05 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0