Syns pi grovt ut eller hur?



Haha men kolla! Vilken kuksugarmun jag har nu eller en riktig anknäbb :P *sjukt*

Ser ni att överläppen är helt överlägset större än den andra *asg*

Sen är jag bara blont där fram och orange bak, mäkta snyggt!

Imorgon är det dags för öppen hundträning och det är jag som ska träna Moa denna gången:)

Idag var jag och pappa till Enköping för att hämta hem hans nya leksak, nämligen en ny bil! Fan va läcker den va och med all dessa lyxutrustning.

Jag och pappa fick hjärtat i halsgropen när vi var ute o testkördebilen. vi stannade och väöntade på två stridsmaksin skulle köra förbi oss. det flög en stor grej, ca 15 cm stoir, från maskinen mot oss och den studsade flera gånger och TUR den träöffade aldrig oss utan den bara studsade över oss.

Pappa blev vit i ansiktet och jag ännu mera döv eftersom han höäll på o skrek medans jag blev stum:)


Hundvakt till en rottistik och en rottisvalp nästa vecka! jag kommer inte kunna lämna ifrån mig dom när det är dags för de att åka hem :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara 15 cm?

2009-11-11 @ 11:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0