Story of my life - Social distortion<3

Det är förjävla härligt att någon har monterat baslåda och högtalare på jobbet så jag kan sitta här o digga till musik på raster ;)

Social Distortiopn är en favorit nu hos mig.

Börjar nu ångra mig att jag tillätt Mattias stanna kvar i Skåne över nyår, för finns inte en enda jävel som vill fira med mig.. *sjukt..*

Har ni sett maria montazami Vings reklam på tv*?? Jag har klippen i huvet hela tiden där hon cyklar en träningscykel i högklackat och säger: tar men den dära extra tårtbiten, då vet ni vad som händer.. *blåser ut händerna runt midjan*

haha så jäkla bra, ligger ju en stor sanning i det;)

Ja här har man gått och tonat håret svart men jag börjar ångra mig lite grann. Jag funderar på att boka en tid hos frissan och göra nått galet med håret

Min dermal anchor krånglar som tusan så det blir och skära ut den i veckan om jag får tummen ur *;)

haha vad fan jag vet jag har minst 64 bevakare och runt hundra läser min blogg bara några som avslöjat sig...




Kommentarer
Postat av: melodie

är en av de många läsare som du har.. ;)

2011-01-03 @ 21:17:10
URL: http://fyfansomna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0