Svar på frågorna!

Jessica:
1. när ska du boka upp en dag med lillsyrran?
2. nyårs planer?

Svar: 1. Bra fråga, haha men vi hae ju en bakdag ihop någon vecka sen så jag antar det är dags för det igen snart:)
2. Som det ser ut, blir det nog äta god mat hemma och dricka lite sen i sängen
Natty:
1. hur ska du fira julafton?
2. planering inför ny tatto?
3. din första bästa minne med mig?

Svar: 1. Jag ska fira julafton hemma hos familjen och min kärlek kommer åka hem till sin familj nu på Tisdag:(
2. Jag letar och letar efter någon som kan göra min chest piece (tatuering på bröstet)
3. Jag glömmer aldrig du i långt svart hår och i dina silvriga ballerinos som jag blev så avundsjuk på och vi fann varandra den kvällen, mia fyllde år då hehe;) det är den bilden som brukar dyka upp i huvudet på mig när jag tänker bakåt i tiden! :) Puss!
Anonym : vart jobbar du? hur många tatueringar har du?
Svar: Jag jobbar på Atlas Copco, i ett lager. Hm bra fråga, jag vet aldrig hur jag ska räkna dom, räknar jag en och en då blir det 28 st annars 13 st;)
Charlotta D:
1. bästa o sämsta med att vara sambo?
2. när upptäckte du din stil?
3. din bästa o sämsta egenskap?
4. Bästa o sämsta med din man?

Svar:
1. Sämsta med att vara Sambo innebär mer jobb och varför är städning den eviga anledning att tjafsa om?? et är sjukt jobbigt när ena är i form och börjar städa och andra kanske inte lika pigg på det då jävlar ska den hjälpa ttill. eviga onda cirkeln suck..
Men det bästa är man har någon att dela dagarna med, från sova äta bada, handla mat o så. Man vill göra extra för Mattias, kan ju vara att laga middag så han slipper, städa rent hemma. stryka hans kalsonger. Bara för att se honom bli glad , det är det som är sjukt roligt att vara sambos :):)
2. I Högstadiet började jag intressera mig för rockabilly enormt men jag vågade aldrig riktigt, lite hårsjal här och där men senare i gymnasiet tänkte jag äh vad fan så körde jag på stilen för fullt och jag har aldrig tittat bakåt och ångrat mig. Jag känner att jag har funnit mig själv, alltså det är nu jag känner jag är mig själv:)
3. Min sämsta är att jag är LAT! Min bästa : jag är bra på att lyssna.
4. Bästa med honom är han är så godhjärtat, har sinne för humor och han vet hur han kan göra mig till världens lyckligaste tjej på jorden! Sämsta med honom är väl att han är långsint och när han väl tjurar så gör han det ordentligt, vilket är svårt för mig som är den som exploderar sen går dte över på två röda:)
Melodie:
planer på gadd? vart och vad ska det vara? ;)
Svar: Japp en chest piece! en snygg brud två fjärilar och dolkar, mer kan jag inte säga för dte finns gott om med copycats här på nätet  :(:( annars så länge har jag inte sett någon med min ide!
Bella:
Tror du att du har hittat någon att leva med i många,många år? (du måste svara ärlig)

Svar: Det var en bra fråga faktiskt, jag har ju inte haft ett riktigt förhållande och det här är mitt första och första gången sambo , allt det. Jag måste faktiskt erkänna att jag har mycket och lära mig, mest en sak: TÅLAMOD.
Men ärligt, jag har aldrig känt så här för någon tidigare och jag älskar honom ännu mer för varje dag som går.
Jag tyckler han gör mig till en bättre människa och jag gillar att vi växer som människor och att vi gör det ihop:)
Hoppas ni tycker om er svar ni fick??;)

Kommentarer
Postat av: Bella

jag är nöjd :)

2010-12-17 @ 23:32:28
Postat av: natty

jaaa jag py nöjd! :) hihi kul minne du har, har nästan glömt där med mina skor ;) puss

2010-12-18 @ 09:09:14
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: melodie

yes, förstår dig angående att man inte kan direkt visa vad man vill ha eller ska fixa pga all copycats. triiiist

2010-12-18 @ 14:23:57
URL: http://fyfansomna.blogg.se/
Postat av: Robin

Tjabba, det måste jag ha missat. Vad vare du undrade över nu igen? Var det någon specifik stil du letade efter eller? :)

2010-12-22 @ 01:15:43
URL: http://boozeandtattoos.blogg.se/
Postat av: Robin

David på Waterproof är väl bra på det mesta?

Det på Nu eller aldrig är oxå bra tycker jag. Annars Adde på South of heaven i västerås, han är oxå grym!

2010-12-22 @ 11:33:21
URL: http://boozeandtattoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0