Lite friskare nu kanske va

   

Gillar min nya tröja med ankare tryck på framsidan. Kirrat den på Cubus endast för 129 riksdaler!

Gillar att mitt hår är alldeles fluffigt! men ogillar att jag blekt utväxten som blivit guldblont :( det är nog väl för jag har röd pigment i håret, mitt riktiga hårfärg är ju rött:)

Jossan! Din kommentar gjorde mig riktigt glad idag, vet inte varför men jag log brett från öra till öra när jag läste din kommentar.


Älskar att folk frågar på facebook varför det tagit slut när man ändrat från förhållande till singel på sin sida.

och folk blir förnärmade över frågan, vilket är ju jättekonstigt för de har ju gjort allt offentligt genom att ändra på sin status på offentlig sida, då kan man fan räkna med att folk blir nyfikna!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0