Ricky Martin: Jag är bög .Vilken chock!!




Gillar att jag hittar en massa roliga fynd när jag gräver i källaren hos föräldrar.
De är världsmästare på att spara på ALLT och jag får hjälpa till o slänga en massa skit, jag försöker tänka, vi har ju inte öppnat kartongen på 2 år så får innehållet slängas och viktiga pappren får de ta hand om. jag vet ju inte vilka som ska sparas o slängas.

Detta kort hittade jag i källaren, tänkte rama in det. det är ett fotojobb som jag gjort åt kommunen, kattungen:)
Jag tror jag sa "Välkommen"

Jag är typ dödsjuk nu o ligger på soffan hela dagarna i villan. Vaktar huset åt familjen som är i kiruna och kör skoter. Moa följer med upp och hon verkar trivas:)

Jag är kvar med katten och han är rätt så jobbig, hela tiden ska han gå på mig o kråma sig så jag inte ser tvn för!!
Tack så mycket nu har du smitit ut så jag blir tvungen o leta efter dig så jag kan ta med dig upp o sova. det är ett måste för mig att varje gång jag ska sova, ska jag absolut ha med mig katten.




Nu är praktiken slut och jag är smått överlycklig att vara arbetslös igen, ingen förlängd praktik, herregud tack så mycket för jag hade inte pallat med att slita för 20 kr i timmen, fyfan det var ett helvete på slutet. men i alla fall jag har sökt sommarjobb så vi får hoppas på det bästa!

Jag har börjat inreda lägenheten lite och tagit med mig hem farmor farfars bröllopsfoto, tänkte hitta en snygg ram till det så får jag hänga upp det sen! mamma skulle kolla med mormor om jag skulle få deras med.

Älskar gamla kort från 30 till 60 talet, så ärliga med deras ansiktuttrycken. Inga falska leenden eller såna som om man hade något uppkört i arslet.



Och jag måste bli bättre på att fynda på tradera.. lägga bud i tid och komma ihåg när tiden går ut, på sistone har jag missat en massa fint, det är för jävligt :(


Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha du bara för jävla söt på bilden!!! :) min mamma har slängt en massa men ett par lårhöga stövlar hade hon sparat å dom fick jag.



haha håll bättre koll på grejer fr tradera nästa gång pga pi bra fynd där! :)



sjuk? aj aj stackars dig! krya på dig!

2010-03-31 @ 10:57:50
URL: http://enkeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0