Dejt

Tsstss, fick dom här av Mattias, så nu vet ni vem som diskar här hemma ;)
Ikväll var jag och min man ute på bio och kollade på Devil. Bra film tycker jag men inte värt o springa på bion o kolla.
Såg att Narnia ska komma igen och jag längtar som tusan men först Harry PÅotter med familjen, vår tradition ;)
Lite roligt för idag kväll var vår första dejt, annars har vi inte gjort saker på tu man hand, som alla kärlekspar gäör haha. Jo självklart har vi fixat mysiga midagar.
Men inte gå ut på bio eller fika , äta o sånt där som man gör på amerikanska filmer.
Bjöd familjen på Ananaspaj, de gillade men lite för sött så om jag gör om den så blir det mindre socker. Den var en riktig sockerbomb, ujuj!
Nu sova! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0