Skåne

Det blev en snabbvisit i skåne, mattias skulle hämta sina saker och jag passade på och hälsa på Johanna, min kära Johanna. När jag kom hem till henne då kändes det som om dte var igår vi sågs, trots dte gick två år utan vi setts.
Det blev flera timmar o vi kunde inte sluta prata, jag måste verkligen komma ned igen snart o hälsa på!
Här kommer lite bilder!
Mattias mor och jag bakade
Jag och Mattias mor bakade rågbullar och de blev verkligen goda att de gick åt på ett par dagar!
Jag tog inte fler kort, och de flesta togs i bilen bara.. hehe jättekul.. Jag blev utslagen när vi åkte hem, bildbevis ser ni här uppe hehe..
Aldrig igen resa med släp!! Suger i sig en massa bensin sen tar det extra lång tid!! *:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0