blubb blubb

Hon ser inte mänsklig ut för fem öre....



Sönder redigerad, kanske ...

igår jobbade jag med nackspärr och en snubbe envisades med tt skriva ut 1000000 ordrar fast vi låg bra till. Inte behövde vi stressa men nu blev vi tvungna för man bör inte lämna kvar ordrar oplockade till nästa skift, suukc!!
Igår hann jag med lite shopping på stan med Mirella, åt kycklingsallad också. Blev lite BH och lackleggigngs plus två nya nagelllack :):)
Idag hae jag väldigt svårt att sova för nackont spökar. så jag låg läänge i sängen och myste med Moa , surfade lite.
Blev ertappad av Mattias som kom hem till lunch, då sa han att jag ändå är vaken kund ejag hinna med 10000 saker , Suck lätt o glömma bort att jag kanske har lite för jobbigt o utföra uppgifter hehe.
Äh jg bakar lite gott innan han kommer hem igen från skolan så glömmer han bort att jag skulle ha mig en massa annat *blink*
två nätter kvar sen HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0