Gammeldjur

Bild taget i fredags
Nu är det andra helgen i rad att jag ligger i badrummet och spyr som ett djävla djur. fyfan, blir ingen alkohol på ett bra tag innan min kropp är helt återställd och 100 frisk , van vid att jobba natt!!
Det var annars j'tteskoj att gå ut med Mirella och Anja , som är påbesök från Holland, en jättetrevlig prick en. Aldrig umgått med henne på riktigt men nu har jag det. Nu förstår jag varför hon är kär hos folket:)
Jag ekommenderar er att kolla på filmen, legendary, en brottarfilm är bröder försöker hitta tillbaka till varandra. Fy vad jag grinat hela dan när jag kollade på den, en riktig bra gjort film!
Dagens stora plus!! Mattias överraskade mig me choklad och gula rosor och ni kan tänka er att jag trippar runt på rosa molnen nu ;);)
Det tar en evighet att få allt smutstvätt tvttat!! nu har jag sprungit upp o ned till tvättstugan i källaren ( jag bor högst upp, tredjevåningen UTAN hiss) så jag har motionerat rätt rejält dessa dagar haha!
Sen sitter jag ned bara 30 min på mitt jobb och i sex timmar är jag uppe på fötterna jämt. Bra med jobb där man inte sitterned tycker jag. Man rör på sig så man blir piggare och motion på köpet! ;)
Blir och jobba extra på lördag! gött med cash!! Passar väldigt bra när det snart är jul igen = julklappar:)
Sitter och skriover på min blogg medan mattias sitter o spelar tvspel LIVE nu.
En fråga till er som läser, har ni någon hobby eller speciell intresse som ni pysslar med?

Jag ska ladda upp kort och skriva lite om vad jag pysslar med nu om dagarna ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Nejdå han jobbar kvar :) Trivs du på atlas??

Postat av: martina

det lät enkelt, wonder why ingen annan veterinär, uppfödare, SKK, person med erfarenhet av döva hundar osv har uttryckt det så.

2010-10-25 @ 08:38:06
URL: http://mybrandnewobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0