Ludvikatripp

Fredags tågae jag till Ludvika för att umgås med tjejerna Lohager. Vi plaskade runt på badhuset och minann var det Tilvas första bad. Ho0n gillade det och var allmänt nöjd:)
Däremot blev Rova besviken när vi sa till henne att vi måste gå och duscha sen för att åka hem.
Hon ville så gärna stanna kvar o bada vidare!
Men ni vet ju att barn i hennes ålder har lätt för att avledas och vi nämde vi skulle baa bastu då var hon på !:)
McDonalds ligger ju precis vid badet, vad trodde ni det skulle bli när vi har en två åring med oss?
Klart det blev som det blev, ett besök på donken!
Fick ta igen ett par timmars sömn hemma hos familjen lohager, för jag hoppade et där med sömn efter jobbet.
Se var e partaj hela kvällen, jätteroligt!
Vaknae upp och tog två ipren och halv glas cola. De skjutsad3e mig till tågstationen men på vägen dit vändes magen ut och in. Natalie fick panik o de störtbromsa in och jag sprang ut o kläme ur mig colan o iprentableterna
Herregud så sjukt! jag hade inte spytt på hundra år, liksom vad fan händer nu?? har jag blivit för gammal för sånt nu eller vaa??
Rova berättade för Natalie att Älvan har spytt, hihi:)
Bjur på lite bilder!

Kommentarer
Postat av: amanda

HET TJEJ I PAGE !!! ;)

2010-10-14 @ 10:38:00
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Askungen

Läckra du i den blonda pagefrillan: så rätt!

2010-10-27 @ 11:28:36
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0