Tattoomässa i Kristinehamn

I lördags for jag och Natalie till Kristinehamn för att gå på en tatueringsmässa, världens minsta kan man säga också. För det var enast ett stort rum med sex olika studion som kom dit och tatuerade folk.
Jag fick syn på BlueBird från Västerås, Johanna var där. Natalie peppade mig för jag vågae inte riktigt komma fram och fråga om hon tog emot kunder då. Efter en stunds velande, gick jag fram och frågae. tyvärr så tog hon inte emot kunder då men jag skulle skicka mail och boka en tid hos henne.
En tjockare septum ring och två affischer plus en målning av Johanna fick följa med mig hem och vi avlsutade resan med en mål på Mc Donalds :)
Vi satt o pratade om allt mellan himmel och jord, tog några kort på mig och Tilva. Äntligen fick jag träffa Tilva, världens sötaste!
Resan hem var en riktig mardröm då jag börjae dåsa till, ett par ggr somnade jag till. Fyfan kommer aldrig göra om det. Nästa gång stannar jag till nånstans o tar en powernap..
Här kommer några bilder!
Natalie och Tilva

Kommentarer
Postat av: josse

gillar din frisyr! visa vad du har köpt också?! :)

2010-10-04 @ 11:13:45
Postat av: natty

hehe men stackars lillan som såg inget. mössan!!! :D hihi nästa gång, GÖTEBORG-mässan!!!! :)

2010-10-04 @ 13:03:39
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0