Hoppar över sömnen

det finns mycket jag vill hinna med att göra idag:
* Shoppa på stan
*Träna på vibb
*Städa här hemma hos mig
*Tvätta kläder
Sen dessutom är dte sista natten idag att avverka sen har jag helg! Det blir troligtvis en tripp till Kristinehamn med min kära tvilling Natalie! <3
Jag kan med glädje berätta för er att jag inte längre bor själv, en trevlig prick en har flyttat in och det var igår han flyttade in ordentligt.
Han tjatade om jag skulle cykla snabbis till ICA o handla varor till negerbollar som han ville vi skulle fira för att han flyttat in.
Efter en lång stund gav jag med mig och jag satte upp mig på saeln och började trampa sen låstes mitt ben fast i jäkla cykeln, fattade inte vad som hände. Jo tack min favorit mjukisbyxa har fastnat i tramphjulet, vad det nu heter,
Väl inne i affärn svor jag för mig själv o sms till Matte: Nu har jag rivit sönder mig för att köpa dessa jäkla negerbollar så när jag kommer hem med dom då får du fanimej njuta av dom ordentligt, trevlig firadag från arg brud haha :)
Men det blev gott med bollarna efteråt så jag glömde incidenten med byxorna:)
Här får ni en bild på Herr och Fru på gustavsgatan
Haha, fy vad fult men så går det när jag tvingar honom vara med på bild ( jag har ny kamera ;) ))

Kommentarer
Postat av: natty

hihi då får du fanimej lägga ut fleeera bilder nu då du har ny kamera! :D längtar till lördag! du får ju inte glömma min lilla tilva, ska också med! ;) puss

2010-09-30 @ 15:09:13
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: veronika

Den bilden med dig och Mattias: DU va sååååå RÅÅÅÅ lik din mamma där.. ;) Puss <3

2010-10-14 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0