Känner en liten viss saknad.

Nu ser ni att jag klippt en lugg på mig och färgat stark cerise på sidorna o en del av luggen. känner mig fräsch och kul med en ny frisyr!
*Är så sugen på att sätta i löshår!
Nu har vi satt upp ett mål att vi ska byta bostad i slutet av månaden! Det ska bli otroligt skönt att bo större och ha EGET sovrum!!
Så denna vecka ska vi börja med och slänga saker och packa ned de som vi inte kommer behöva ha t,ex prydnadssaker osv..
Mattias tycker jag är knäpp som köper en massa ramar men har inget inuti. Fan jag gpör alltid allting halvhjärtat! haha men jag har några ideer som jag ska genomföra. Har ett kort på Mattias som jag absolut måste rama in, det är bara så coolt på honom. Ni ska få se!
Som ni flesta vet nog att jag fått fast anställning så det betyder jag får semester i sommar men då måste jag bara bestämma vad jag ska göra med semestern. Förra året slet jag som ett djur hela jävla sommar. Satt inne i ett hett lager och svettades som en gris i flera veckor. Man fick inte ha andra kläder än arbetskläder, försökte vika upp byxbenen och tunna sockor i skorna med stålhättor. Tror ni det hj'lpte ett dugg??!
De senaste bilder jag lade upp då fick jag en massa "reklam-kommentarer" som försöker locka till sig läsare, det är otroligt irriterande usch!

Kommentarer
Postat av: mallan

vi borde byta plats med varandra- jag har massor att rama in men ingen ram! sommaren 2010 var hemsk... jag ska ha sommarlov i två veckor, resten av sommaren ska jag ha arbetskläder och skor med stålhättor som dina. Hoppas på kall sommar (på arbetstid endast)

:)

2011-04-07 @ 18:22:59
URL: http://f

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0