Alone in the dark

Homo eller hetero?
Hetero..

Landet eller storstan?

;Mittimellan

Kram eller puss?
Puss

Pasta eller potatis?

Potatis

Is eller mjukglass?
Mjukglass

Rakad eller orakad?
Orakad

Biffig eller slank?
Lagom

Popsnöre eller sportfåne?
Inget av det

Naken eller pyjamas?
Pyjamas

Kaffe eller te?
Kaffe

Förfest eller efterfest?
Förfest

Engångssex eller engångstallrik?
Engångstallrik

Glasögon eller linser?
Glasögon

Plugga eller jobba?

Jobba

Yngre eller äldre?
Beror på vad?

Lång eller kort?
Lång

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Lösa konflikter

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
Jag reder mig själv..

Är du svartsjuk?
Ibland

Vad gjorde du igår kväll?
Var och bowlade med några

Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Självklart

Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Är det en pocketbok så gör jag hundöron, är det en finare bok så blir det bokmärke

Tyckte du om att gå i skolan?
Njaaee

Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?
historia

Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan?
idrott

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?
städare på ett hotell

Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
Jag skulle inte ha några som helst problem med det

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Ja varför inte?

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
på Mattias

Är du troende?

jag tror på skyddsänglar

Tycker du om stearinljus?
Ja det gör jag

Använder du hårbalsam?
ja

När blir man vuxen?
Aldrig

Vilken färg har din tandborste?
rosa

Har du lök i köttbullarna?
ja

Hav eller sjö?
Båda

Har du någon skrivare?
Nej

Vad har du för väckarklocka?
Mattias annars ingen

Hur ofta klipper du tånaglarna?
När det behövs

Har du betalat månadens räkningar?
nej inte ännu

Använder du hudlotion?
ja

Har du åkt ambulans någon gång?
nej

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
Saltlakrits

Chips/ostbågar/jordnötsringar?
lättsaltat chips 

Äpple eller Päron?
Äpple

Äter du fiskbullar?
Japp

Svettas du mycket?
Nej det tycker jag inte

När klippte du dig senast?
somras

Har du fått riktig massage någon gång?
Nej tyvärr

Vilken är din favorit på Mc Donalds?
big tasty!

Hur stor hårddisk har du ??
Öhm, vet faktiskt inte. Haha

Har du överkast på sängen?
Nej. Men vill gärna ha det

Har du blivit sövd någon gång?
Nej

Lever din mormor?
Ja

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
Sova

Använder du tofflor?
ja

Använder du morgonrock?
Har tyvärr ingen

Är du en Besserwisser?
lite kanske

Hur många språk kan du ?
svenska, teckensspråk och engelska

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?
Ja så länge den smakar bra

Beskriv din humor:
Sjuk och barnslig

Är det nåt du absolut inte äter:
Jag äter allt! 

Kläder just nu:
Trosor och täcke

Saft eller alkohol:
Saft

Hur många kuddar sover du med:
8

Favoritväder:
Sol 

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Mattias, paraplydrinkar, en båt

Morgon- eller nattmänniska:
Natt

Sparare eller slösare:
sparare

Kommer du ihåg din första kärlek:
haha ja :)

Har du några homosexuella vänner:
vet inte*?!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja. För en kvinna iallafall

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
kanske två men mattias vill ha ett helt fotbollslag 

Är du kittlig:
Ja, på sidorna

Snarkar du?
inte, enligt mattias

Stjärntecken?

Lejon

Rädd för insekter?
Inte rädd. Mer äcklad

Bästa bok?
sagosamling av john bauer

Skriver du dagbok?

Nej

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
jag funerar på meusa och labret..

Gillar du att sjunga?
Ja jg ligger i bakaret och tror oftast plötsligt att jag kan sjunga

Anser du att du är stark?
Nja, hyffsat.

Röker du?
Feströker händer..:)

Så mycket är klockan just nu:
03.37


Min längd (i cm):
165

Min skostorlek:
40

Antal par skor jag äger:
10 ca

Äger du några sexiga underkläder?
Nää

Äger du några sexig kläder utöver det vanliga?
nää

Antal timmar i veckan jag spenderar vid datorn:
En hel del

Så många minuter tillbringar jag framför spegeln varje morgon:
40 min ca

Kommentarer
Postat av: Kära lilla mamma ;)

Lilla gumman har du glömt bort att du har blivit sövd ett antal ggr?? Bl.a vid alla ggr du fick rör insatta i öronen och vid dina benoperationer.

Sista gången när du hade brutit din fot och mammsingen var med dig, det var ju bara ngt år sen så du borde minnas det iaf ;)

2011-01-31 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0