Bocka av på min hemliga lista

Nu har man beställt två glasögon och de kommer inom två veckor. Gjorde spontant en synundersökning och jag har brytningsfel på vänstra ögat och han tyckte jag skulle ha läsglasögon.
Så jag tackade inte nej till det eftersom jag länge velat ha glasögon:D Jag tycker glasögonormar är coola
Nu kan jag bocka av på min lista:
  • Bryta ben  ( gjort det minst fyra ggr, räcker nu)

  • Bära gips ( se ovanför)

  • Tandställning ( kommer aldrig ske eftersom jag har perfekta gaddar som står fint i rad)

  • Glasögon ( kommer ju ett par snart)

  • Bli knivstucken ( jag har fantiserat om det men jag vill nog inte uppleva det på riktigt, haha)

  • Vara med om en bilolycka eller en bil kör över foten ( se ovanför)

  • Fixa läpparna ( vet inte om jag kommer ge mig på det någon gång i framtiden..)

  • Gifta mig och få ett storslaget bröllop ( Jag väntar på dig, Mattias *blink*)

  • Få egna små Älvor ( Kanske inom några år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0