Dyrt hår

I fredags åkte jag och fixade löshår för tre och halv tusen kr. Jag behövde fler än 100 slingor för jag har jättetjockt att det skulle se sjukt tunnt mot mitt riktiga hår. suck! jag behöver nog återvända och göra fler slingor för det ska se ännu bättre ut men jag tycker det ser bra ut ändå.
LOL jag har tagit bilder under helgen men inget tydligt bild på mitt hår. det får bli denna bil men ska ta bättre kort på mitt hår.
Jag lessnade på mitt eviga xellångt hår och ni vet att när man hamnat dit då känns et som om det var en evighet få håret nå över axlarna:)
Åh va jag älskar mitt nya hår! Känns fördjävla underbart att borsta det, sätta upp hästsvans och i andra frisyrer
Nu är man sjuk förkyld halsont huvuvärk och feber, det började igår men nu verkar det vara bättre eftersom jag bara känner av halsont och huvudvärken nu. Sovit i ett dygn typ men jag missae inte mitt älsklingsprogram Arga snickaren ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

va fin det blev!

2011-05-07 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0