Marknaden i Nora

Köpte två st coola pilotbåggisar till syskonen , resten = massa goda käk som fanns på platsen och lite åktur på en karusell.

Det var inte så smart att äta en jättebaguette med grillspett precis innan de två åkturen. Resultatet efteråt : jag blev VERKLIGEN illamående :(

Som tur var  pixade jag bort det med hjälp av en jättebägare med Noraglass ;) *mums*


Jag såg en kattunge på internet!  Guud vad förtjust jag blev i den! Kanske Aron borde få en lillebror snart?

Londonresa på höstlovet?

Thailand på jullovet?

Snart ska jag måla på min kropp lite i studion, StarDust :D



Kommentarer
Postat av: Jessica

illamående blev du ja, men du ska icke härma mig min tatueringside! ;p har datakunskap m TOMMY! :p
diggar han, medan alla hatar han.

2006-08-28 @ 12:14:17
URL: http://laavely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0