ÄLVAN


                                                                                                   Bertil



Det var verkligen synd att denne katt dök upp vid ett fel tillfälle. Hade den varit leveransklar nu så härs tid då hade jag köpt killen på direkten!

Idag ska päronen hem till mig och sätta upp gardiner, *äntligen*

Det var jättekul i fredags! Man fick träffa många som man inte träffat på ett bra tag, det blev en lyckad kväll!
lördagmorgon vaknade jag vid elva sen shoppade jag en vit t-shirt stor o bylsig en, som jag alltid velat ha *perfekt*

Efter det åkte jag hem till mamma och pappa och umgicks fram till när dte var dags för pappa och niclas att åa in till stan och kolla på en film på filmstaden. Då hängde jag med och gick hem till mig och cyklade iväg till ICA, handlade lite grönsaker till tacomiddagen hos Petur och Josefin!

det var en riktig kul kväll! Är glad att jag har dig,Josefin, i mitt liv och jag är också glad över att jag till slut tog tid för mig och lärde känna dig, det visade sig att du är en asschysst person att ha med o göra!

*Jippi! pappa min kom nyss och nu är gardinerna uppsatta! *hemtrevligt här nu!*

Igår på söndag var jag och mor min till ikea, jysk, kid och coop, shoppade. det var jättetrevligt det! Något som jag väldigt gärna gör om.

Jag har nu en ny hobby!  jag sittr mer än gärna och brodera på mitt nya motiv från jessica framför tvn med en rykande hett kopp thé :)

Nu måste jag skriva klart en saga som ska lämnas in imorgon :S *hjärnsläpp här*

Steffy! du luktar - - - - -  XD *hänggubbeleken*

Kommentarer
Postat av: josefin

e också glad över att ha dig i mitt liv, söta älvan! *smack* måste komma o hälsa p dig, nya gardiner ju! thihi

2008-01-22 @ 14:49:02
Postat av: natty

tack! ;) måste hälsa på dig snart, synd du ska iväg till sthlm nu på helg.. men det kommer fler tillfälle!

2008-01-23 @ 09:14:09
URL: http://natty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0