Ojoj vad glömsk man kan va då!

 Den här glada buddhagubben fick jag i julklapp av föräldrar och den här gubben hade jag sneglat på i London! Snacka om vilken överraskning jag fick! :D

*observera mitt finger! enastående fotograf!* eller hur, mamma?

Herregud hur glömsk kan man få vara?? Tack SaraRara!

Jo jag glömde bort  en av den bästa resan bland de jag gjort med kompisar!

Nämligan ÅREresan! Vi var ett härligt gäng med festprissar och partyglada brudar.

När vi allihopa anlände i stugan och genast satte vi igång bastun *en självklarhet*
Vi allihopa var rätt peppade och Älvan fick nöja sig med att sova sängen överst Littorin och dela rummet med 3 killar :(
Men det glömdes bort så fort alkoholen började flöda i Älvans kropp och hon blev rejält peppad så att hon sket i *läs och häpna*  Miami Ink som visades på TV:n

Kvällen slutade med att jag gav några stackare örfilar och visade några moves endast iförd i bikini med armen i konstig ställning, något idag som peturlille fortfarande förundras över. *haha*

När jag väl stod där och hade en egen show och hade verkligen ett stort problem med att hålla balansen, vilket är rätt svårt med tre liters vin i sig *observera*!, så jag gjorde en sådan snygg vurpa över tvn! Tvn mådde alldeles utmärkt efteråt, ja absolut! *not*

Trappan var en ond jävel för vissa, *eller hur?* speciellt för mig som föll av jäveln två hela gånger! det ledde till jag fick en stor jävel en på armbågen och en större på skenbenet, mysigt värre!

Jag fick en sådan tiptop självförtroende att jag bitchade mig mot några, men de flesta fick sig ett gott skratt  *hoppas jag* 

Sen kom jag på att det nog var läggdags för mig, det var det smartaste jag nånsin kunde komma på och göra under hela kvällen! Där slutade kvällen för Älvan, även om hon steg upp några ggr innan *asg*

* Klockan 0700 på morgonen steg jag upp, mådde TIPTOPPEN! och blev något smärre besviken på Josselilla som inte ville göra mig sällskap, buhu! så jag gick och bäddade sängen, försökte somna om, förlåt Littorin om jag störde dig, haha!

Jag har lärt mig en stor läxa..: DRICK FÖR FASEN INTE INNE I BASTUN, UTAN ENDAST SMUTTA PÅ DRICKAN ELLER DRICK H20 FÖR FASEN!

Gör inte om mitt misstag, snälla *haha*

Kvällarna efter den tog jag det betydligt lugnare, så ni vet, XD

Jag åkte bara en dag på Åres backar och jag kan med ärlighet säga att Åre är inget jämfört med Riksgränsen som är överlägsen *LOVE*
Upptäckte också att snowblades är inget för Älvan XD

Firade tolvslaget i en minibuss när man hämtade gänget i tegelfjället, haha! KOOLT sa kosselilla;) *asg* du fattar nog :D

Självklart har det hänt massor i stugan men inte ska jag behöva dela av mig allt med er ;) Jag har ju redan varit generös och avslöjat ganska mycket, så ni kan föreställa er hur kvällarna såg ut hos oss i stugan.

Trevlig läsning, gott folk! *kommentera kommentera*

Kommentarer
Postat av: sofiaw

nu har jag läst :p hoppas att du forsätter att skriva.. ;)

2008-01-10 @ 17:02:51
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: zaki

hehe grymt ;)

2008-01-10 @ 17:48:35
Postat av: eDDIE

Hahahah du gav några örfilar till vem/vilka?:D aaa trappan va sketbajs dåligt design max!:D

2008-01-10 @ 17:50:02
Postat av: Malin

Hehe =)
Du får vara aktiv med skrivandet!! Du skriver bra tkr jag =)

2008-01-10 @ 17:56:15
URL: http://iloveyouh.blogg.se
Postat av: natty

hehe drack du allt 3 litersvin själv?! :D

2008-01-10 @ 18:09:35
Postat av: Sofia

Haha, du skriver roligt ;)

2008-01-10 @ 19:51:11
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: natty

åhh du måste blev helt däck då?! :D hehe

2008-01-10 @ 20:09:06
Postat av: Lilla Loveli

Hallå där måste du svära så mycket, som din lillebror sa?! ;)
fniss! jag garvade så när du berättade den där historien idag när vi fikade, det va så skönt skratta så mycket som man gjorde idag med dig! du är en så härlig människa att fika och umgås med, så avslappnande! man skrattar åt så mycket då! :)
Saknar dig när inte vi ses!
Men vi ses snart igen o fikar på stamstället!! ;)
Puss!

2008-01-10 @ 20:57:05
Postat av: Lilla Loveli

Jag igen! Men du, jag tror du får dämpa dig litegranna!! Och hur dum får man vara! Klart man blir skitafull när man dricker i bastun! Knäppgök där! ;)
pussa!

2008-01-10 @ 20:58:14
Postat av: Malin A

ojdå, du skriver verkligen bra! blogga mer :)

2008-01-11 @ 14:07:30
Postat av: dessi

du skriver bra o roligt.. fortsätt o skriva! ;) kram

2008-01-11 @ 15:06:06
Postat av: Steffy

Skönt inlägg.. ^^

Körde du verkligen minibuss vid tolvslaget?! :O Eller missuppfattade jag d?

2008-01-13 @ 13:16:31
Postat av: Jessie

läser =) håller med steffy, skön inlägg ;P hoppas att du fortsätter skriva här, kommer kika in här ibland =)

2008-01-14 @ 11:58:14
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0