Yeaah!! Där fick jag er!

Imorgon 10.00 åker jag till sjukan och får bort gipsjäkeln och blir friskförklarad av läkaren ( hoppas jag!)

sen ska jag nog käka lunch med papi.  Hmmhmm jag tror jag kommer sakna gipset litegranna.. det har ju blivit ett med kroppen och jag blivit van o så vidare..!

Därefter ska jag upp i ottan o promenera raskt o väcka skitungen så han vaknar på morgnarna!
Sen kommer jag en till inneboende här!! Nämligen Moa! <3  Dig ska jag nog allt öva lite lydnad med hihi

Sen har jag faktiskt ett önskemål, Wärånika! din lata jäkel fixa blogg!

Jag tycker faktiskt att jag är rätt snygg





Färdiglagade mat i förpackningar smakar faktiskt inte så dumt.. sitter nu och käkar lövbiff från dafgårds!
Tack Mamma och Pappa som handlat hem mat till lilla stackars mig!

Du cecilia! jag vet inte om du brukar läsa min blogg men i alla fall.. jag är så glad som har dig i mitt liv! vi träffades för första gången hemma hos deinse och det sa bara klick! efter det har vi behållit kontakten fast du är ny och bor i sthlm.. jag vet inte varför? =)

jag har alltid roligt med dig och våra diskussioner är väldigt spännande eftersom du cecilia har starka åsikter , vilket jag gillar hos folk!, sen gör du folk också mglada!

Jag kommer snart och hälsar på dig och tittar in hos din nya lya!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag fick hönor av min kära storasyster, måttligt glad blev jag hahaha...

Så skönt att blivit av mid dom...inte för att de var speciellt jobbiga men jag är inte så förtjust i hönor :)

Hur länge ska du ha moa????

2008-09-29 @ 18:06:07
URL: http://jessicaoalexander.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja jag förstår dig hade inte Fredrik varit allergisk mot hundar så skulle jag oxå gärna ha henne hon är bara för go.

Ja visst vet du vi ska ha en liten i mars nästa år, är jättespänd o ser fram emot det jättemycket!!!

2008-09-29 @ 18:11:50
URL: http://jessicaoalexanders.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja visst vore det kul med en liten flicka, men en pojke vore mest bekvämt hahaha

Jag jobbar halvtid i en mataffär i vivalla, vad gör du själv????

Man får väl färga om man vill men jag bleker o dom dofterna är väl inte så bra o andas in sen så när man är gravid så kan färgen bli lite annorlunda pga ökade hormoner i kroppen om jag inte minns helt fel, så därför väntar jag har ingen lust att chansa om jag nu skulle bli grönhårig hahahaha

2008-09-29 @ 18:42:34
URL: http://jessicaoalexander.blogg.se/
Postat av: Ädni

Kära du låt detta vara sista gången du bryter ngt på din kropp =)Det har blivit lite väl mkt genom åren.

2008-09-29 @ 19:17:16
Postat av: Veronika

Ja du jag en lat jäkel?? Bara ORKA fixa blogg!! Ha ha men vem vet sinom tid??!! men just nu ORKA!!

Puss

2008-09-30 @ 08:36:30
Postat av: jessica

Ja precis där bor vi :)!!!!

Vad läser du för något????

Vi lär nog ses nångång, det får vi allt hoppas !!!!

2008-10-01 @ 19:08:16
URL: http://jessicaoalexanders.blogg.se/
Postat av: isabella

vem i topmodel gillade du då? å förresten frihet nu utan gipset?

2008-10-01 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0