Stacker 7 dag 1

fan vad sjukt jag tog två tabletter innan lunch och jag kunde känna hur min näsa domnade. När jag skulle äta lasagne med lite skaldjurs sallad fick jag problem med äta upp min mat. jag lämnade kvar över halva av maten då jagh tvingat mig äta lite.

Sen tog jag ett till innan middag och näsan domnade av igen! sjuukt, det är verkligen starka grejer det! känner mig lite illamående men pigg som satan.

jag var duktig o gjorde lite ,matteuppgifter och jag försöker bli klar innan på måndag så kan jag göra provet. försöker bli klar med matte c innan jag slutar.. inte lätt det..

Om en stund ska jag träffa josse o petur :)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Söt blogg!



Spana gärna in Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-06 @ 13:07:51
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0