Skogshuggaren Älva

När jag gick runt i Gina för att hita något fint till mamma å såg jag skjortan, såna är skogshuggare har.
Blev stormförälskad i den, tyckte mamma skulle ha en i svart. Vi har nu likadana ugglor och skjortor fast i olika färg och Frisyr, and I LIKE IT.
et betyder ju bara en sak att jag eller hon har en bra smak hihi ;)
Det börjar gå framåt med lägenheten, ska ta bilder så ni kan hänga med vad som sker hemma hos Fru Älva ;)
Börjar med en bild på fönsterbänken  plus några kort på mig ^^
Den sista bilden, såg det ut som spegeln var smutsig men jag lovar er satt den inte alls är smutsig!
Josse: Jag lovar att ta kort på grejer som jag handlat:)
Iag är det ju kanelbullens dag, så jag ska nog ta med mig Moa och promenera till Fröken Brogrens och handla lite fika. Överraska Herr Mattias lite :):)
Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: natty

haha. du borde ändra personlig tecken till "dammsugare".. ser visst den finns a l l t i d fram hos dig! ;) fniss!

2010-10-05 @ 10:52:12
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: josselilla

vad fin outfit du hade :) kanelbullensdag bakade jag och dessi bullar! de blev supergoda ;)

2010-10-07 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0