God morgon Sverige

Nu ska jag få tag i ett par biobiljetter till mig och Mattias. Vi tänkte kolla på Socker Punch , vet inte om den hette så haha:) Lät lite för svenskt :D
Mattias ligger och sover och det är absolut förbjudet väcka honom innan klockan fast det bara är halvtimme tidigare men jaja jag är likadan på kvällar innan jobbet :D:D
vARJE minut är dyrbar.
Önskar bara att vi är bättre på att ta vara på VARJE minut ständigt, inte bara vid sovtiden..

Hoppas jag somnar bums idag så jag vaknar vid lunchtiden så jag har hela fredagen på mig:)
Är in såå helvete sugen på hälla i mig jäger med redbull.. så gott!! alldeles för längesen. Hoppas te händer nått kul ikväll!!
Upptäckte nu att fler och fler okända hittat hit till min blogg och lämnat ifrån sig kommentarer, jättekul! ska besvara era kommentarer :):)
Fredag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjuuukt söt!

2011-07-05 @ 14:40:40
URL: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0